perjantai 17. tammikuuta 2014

kuulumisia

Terveppä terve ! :)

Noniin 2 viikkoa sitten minulla oli ne keuhko kuvat joista aina soitetaan jos jotain kuvissa näkyy tai sitten ovat soittamatta jos kaikki ok. No soittoa ei ole vieläkään kuulunut joten oletan että kaikki on ilmeisesti kunnossa, PUUUHH!! :) Joka ikinen kerta hirviä jännitys päällä noitten kuvien suhteen vaikka minä itse en mitään erikoista missään tuntisi tai näin, mut se vaa jännittää ku on pelko syövän uusimisesta kokoajan.

Jaa että mitäkö muuta? Koulua, koulua, vähän töitä ja vielä koulua. Eli oikeastaan ei sen kummempia kuulu :) Mutta juu tosissaan töissä kävin viettämässä yhden viikonloppuni tuossa viikko sitten, olimme sysmässä purkamassa purettuja pylväitä ! hmm No purkamalla purettuja tarkoitan sitä että sähköpylväät on maasta nostettu pois ja otettu pinoon, me vain purimme pylväistä kaiken ylimääräisen raudan, metallin ja johdot.

Pakkaset paukkuu, on kylmä ja palelee kokoajan. Ei siinä mitään jos ei palelis, mutta minusta on ihan mukavaa kun lunta satoi niin nyt on vähän väriä maassa ja raikkaat ilmat ! Tuo minun autonikaan ei tykkää kovista yöpakkasista nimittäin saapi hetken aikaa nahistella sen kanssa jos ei ole yötä ollut roikassa. Mutta kun se roikassa on edes sen tunnin niin kyllä auto lähtee käyntii ku palmun alta :) loistoauto ! Mutta edelleen oma oma oma auto ois kiva :D Kaikki ajallaan kaikki ajallaan.

No muuten käytiin tänään kärkkäisellä ja pistin muuten rahaa palamaan siellä ohhoh.. :D Tuli ostettua playstation 4 ja siihen päälle vielä peli ! On se hurja lelu, vaan näin alkuun voi todeta että hintansa väärtti.

Epelipä jatkaa öllöttelyä kotona niin kirjoitellaan taas ! :)

ps. Minulla on ihania ystäviä kiiiiitooos teilleee !! :))

2 kommenttia:

  1. Moi :) Hyvä juttu, ett kaikki on kunnossa sun kohdalla. Joo kyl se aina jännittää, kun kuvaukset on...ja mulla sama juttu, ett vaik ei ois oireita, niin silti jänskättää. Mulla on vasta 14 maaliskuuta se kuvaus ja sillon tulis 2 vuotta täyteen seurannassa. Meil oli lauantaina ne mun vanhemman pojan häät ja tuli vähän vuodatettua kyyneleitä kirkossa :). Mä oon vähän sellanen, ett itkee tihrustan kaikissa tilaisuuksissa...eli siis romahan :D. Mut koitahan jaksella :) ja mä käyn ain tääl vilkuilemas, ett mitä sulle kuuluu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei ! Kaikki on kunnossa vielä, se on yksi juttu kun koskaan ei voi tietää mitä on tapahtunut niin kyllähän se jännittää väkisinki. Mut sullakin on hyvin mennyt :) Et sie romaaha siul on oikeus omiin tunteisiin :D Täällä saapi käydä lukemassa ja kirjottelemassa kommentteja aina :)

      Poista